dinsdag 19 augustus 2008

link naar foto's van Jeroen Doorn

Dag luitjes,

Hierbij de link naar de foto's die ik dit jaar op flevo heb gemaakt.

Ik vond het te veel werk om e.e.a. voor verschillende mensen te splitsen en te mailen dus ik heb alle foto's maar even op het web gezet (op het domein van de zaak van mijn vrouw, beetje reclame kan geen kwaad).

http://www.bruidsjurkenzo.nl/flevofotos2008.html

De foto's zijn van:
- het terrein / landschapfoto's / tenten
- bezoekers
- medewerkers (waaronder ook van 'geestelijke ruggegraad')
- EV'ers
- organisatie (leden flevoteam)
- artiesten

En dit zonder volledig te zijn en in willekeurige volgorde...

Ik hoop dat jullie net zo hebben genoten van het festival als ik en deze foto's helpen bij het nagenieten :-)

De foto's laden wat traag wanneer je op de thumbnails klikt, maar dat is omdat de foto's een dusdanig formaat hebben dat je ze ook nog goed kunt laten afdrukken mocht je dit willen.

Groeten,
Jeroen

0 reacties: