zaterdag 23 augustus 2008

Even een opmerking van mij

Hoi lieve mensen,
Als jullie een berichtje sturen voor op de site, is het wel zo handig dat je je naam er bij zet, want de afzender komt er niet automatisch bij te staan..
Er is ook een bericht binnen gekomen met als onderwerp BLOG waar niets in stond verder.. misschien is er iets mis gegaan??

Verder: Iedereen die mij al een ingevuld evaluatie-formulier heeft toegestuurd.. hardstikke bedankt!! Ik stuur jullie zo snel mogelijk even een berichtje terug (als het nodig is dat ik er op reageer ;) )Maar ik heb er nog niet zo heel veel.. dus voel je nu even aangesproken als je hem nog niet heb gestuurd... ik zou het hardstikke leuk vinden om van jullie allemaal even te horen hoe je het hebt gehad, en vooral voor de mensen die met bezoekers hebben gebeden; het is voor Johan en mij en voor de aanbiddingsteams wel echt heel leuk om even van wat ontmoetinkjes te horen!

Liefs en groetjes Daisy

0 reacties: